Et godt samarbejde mellem skole og hjem

Vi lægger vægt på et godt samarbejde mellem skole og hjem. Ud over den daglige dialog, inviterer vi forældrene til flere arrangementer i løbet af året

Forældremøder

Det er afgørende for dit barns trivsel og faglighed, at vores samarbejde er godt og konstruktivt.
    Vi inviterer alle klasser til forældremøde i begyndelsen af et skoleår. Her deltager både klassens lærere og pædagoger. På mødet gennemgår vi årets gang, den faglige såvel som de sociale aktiviteter, og forældrene får mulighed for at lære hinanden bedre at kende.

Trivsel- og tilfredsheds-undersøgelser

Vi dokumenterer arbejdet med kvalitet, tilfredshed og trivsel i samarbejde med både børn og forældre.
    Det sker blandt andet ved undersøgelser på både nationalt og kommunalt niveau.
    Du kan læse de seneste rapporter om elevernes trivsel og forældrenes tilfredshed her.

Skole/hjem-samtaler

Dit barns klasseteam inviterer dig én gang om året til en samtale, hvor vi taler om dit barn og dit barns elevplan. I indskolingen deltager både lærere og pædagoger. Ud over den faste samtale kan vi planlægge ekstra samtaler, hvis teamet mener, der er behov for det.

Deltage i undervisningen

Du er som forældre velkommen til at besøge klassen for at se, hvordan undervisningen foregår.
    For at besøge os skal du aftale det med dit barns lærer eller én af lederne i god tid inden.

Kontakt til skolen

Du kan kontakte skolens kontor i den daglige åbningstid. Du kan aftale med den enkelte lærer eller pædagog, hvordan jeres daglige kommunikation skal foregå.

Sidst opdateret: 14. december 2023